biegnę, choć nie powinnam
trwonię czas w samotności
to nie to samo co z tobą





20 komentarzy:

  1. samotnosc czasem jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt z nas jej nie lubi, aczkolwiek czasem jednak jest potrzebna.

      ps. pozwolilam sobie na obserwacje ;))

      Usuń
    2. mi rzadko jest potrzebna :P

      co do obserwacji - bardzo mi miło :)

      Usuń
    3. ps. pisalas u mnie, musialam usunac tamtego bloga.
      Pisalas, dlatego Cie informuje ;)

      Usuń
    4. a pod jaką nazwą był wcześniej?

      Usuń
  2. we dwoje zawsze inaczej, raźniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię samotności, ale musiałam się do niej przyzwyczaić... szczególnie teraz, kiedy on się przeprowadził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam kiedyś w podobnej sytuacji, nie udało mi się przyzwyczaić

      Usuń
    2. kwestia podejścia i charakteru osoby. każdy jest inny.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dość blisko, ale ja bym chciała go cały czas

      Usuń
    2. skąd ja to znam... dlatego tak czekam na styczeń;)

      Usuń
  5. Tęsknota tylko potęguję miłość. Odrobinka jej jest potrzebna. Przecież potem znów będzie pięknie!

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. nadmiar obecności czyjejś też dobry uważam nie jest. odległość pozwala zatęsknić. ja lubię przestrzeń czasem dzielącą. powroty są wtedy piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, bo tak jest i będzie; ale zawsze w tych chwilach rozłąki marzy mi się ciągła obecność

      Usuń
    2. widzisz,ja właśnie w chwilach rozłąki cieszę się tym,by w końcu obrosnąć tęsknotą tak,że w końcu wpadnę w te najmilsze ramiona.

      Usuń
  7. zapach-nieba. taki miał adres strony, a tytuł był życie ukryte w słowach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jest tak, jak kiedyś z kimś. Ale trzeba żyć.

    OdpowiedzUsuń