Wiecie co? Mam takie jedno marzenie, idealną wizję przyszłości. Chcę czuć zapach papieru, świeżego druku. Chcę tworzyć piękny obraz, fotografia przepleciona z tekstem.
Chciałabym kiedyś pracować w gazecie, kobiecym magazynie, najlepiej skupiającym się głównie na modzie. Najlepiej, jakbym była redaktor naczelną. Chciałabym kiedyś móc żyć robiąc coś, co kocham. Chciałabym kiedyś przekazać światu coś, co kocham, narzucić swój tok myślenia, wizję, gust.
Gazety o modzie nie mieszczą się już na półce. Zaczyna brakować wolnego miejsca na ścianach obklejonych wycinkami z czasopism.
Podświadomie tworzyłam świat wokół siebie, mój własny kąt, który zaczął w końcu mówić. Mówić o tym czego chcę. Nadszedł czas, że i ja to powiedziałam.




17 komentarzy:

  1. Marzenia się spełniają, musisz dążyć do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie będzie proste, ale będę próbować...

      Usuń
    2. Nic nigdy nie jest proste, ale starać się można

      Usuń
  2. Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam! Pochłonęły mnie studia, gdzieniegdzie choroba, w między czasie spełnianie siebie ;) Och, ja też marzę, by pisać, tworzyć coś swojego, by wszyscy mogli to zobaczyć, przeczytać, poczuć to, co czuję ja!
    Powodzenia Kochana! Może będziemy kiedyś pracować w tej samej redakcji :D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, mi też się to marzy. Zapach papieru, druku, dokładnie to. Chciałabym pisać w jakiejś gazecie. Na przykład felietony gdzieś upchnięte w kącie. Ale raczej bez mody:)

    Ale to tylko marzenie w szufladzie mieszkające... W snach, w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najłatwiej byłoby Ci zrealizować to marzenie, gdybyś była Kasią Tusk ;)

    Jeśli natomiast Twój Tata nie jest premierem, musisz jeszcze ciężej zapracować na ten sukces. Ja w każdym bądź razie trzymam kciuki :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie samo marzenie! tylko nie związane z modą, ale kto wie, może o to też zahaczę ;) Kocham pisać i dlatego właśnie zdecydowałam się pójść na studia humanistyczne. Co z tego, że mogę być bezrobotna? Jak czuję się spełniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli je zrealizujesz,a tego Ci życzę to ja na pewno zostanę stałą czytelniczką:) żeby każdy umiał zawalczyć,by robić to co kocha, świat byłby lepszy na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej gonić za czymś, co się kocha, niż ślepo za pieniędzmi.

      Usuń
  7. Nie znam się na modzie, te gazety o modzie mogłyby dla mnie nie istnieć, ale jeśli Tobie sprawia ona przyjemność, to rób wszystko, żeby spełnić swoje marzenie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiecy magazyn tak, moda nie ;) Osobiście nie lubię tego działu, jednak życzę Ci w nim realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pochwal nam się (albo przynajmniej mnie) tą ścianą. Chcę ją zobaczyć ;)
    Też kiedyś myślałam, że chciałabym pracować w gazecie. Dzisiaj już wiem, że niekoniecznie.
    Ale Ty jak najbardziej dąż do spełnienia swoich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może się pochwalę wrzucając jakieś zdjęcie ;)
      skoro gazeta już niekoniecznie, to co teraz? :)

      Usuń
    2. Gazeta mi się odwidziała, kiedy poszłam na staż. Mam szczerą nadzieję, że nie ze wszystkim tak będzie. ;D
      Co teraz? Ostatnio łapię się na tym, że naprawdę nie wiem. Niby ekonomia...

      Usuń
  10. Masz przepiękny szablon!
    Poza tym.. jeśli chcesz coś takiego robić, to zacznij robić coś w tym kierunku! Może jakieś warsztaty dziennikarskie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach papieru i świeżego druku - zdecydowanie tak. Mam podobne marzenie co do mojej przyszłości. Z tym, że w innym miejscu. ;)
    Chociaż kiedyś chciałam pracować w gazecie, być dziennikarką.

    OdpowiedzUsuń