zamieszania w głowie, zmieszania ludzi
bezkresne pola pustki
muzyka nieczuła jak wcześniej
już nic mnie nie wzrusza, nawet dawne pocałunki
bezkresne pola pustki

Chciałabym mieć myśli przejrzyste, dokładnie określone, jak te dźwięki, które tlą się teraz za moimi plecami. To przy nich chcę dzisiaj trwać.

bezkresne pola pustki
zamieszania w głowie, zmieszania ludzi

Chcę uciec, gdziekolwiek. Wszystko lepsze niż "teraz", kiedy to potrafię tylko słuchać muzyki, myśleć za dużo i nieudolnie próbować czekoladą osłodzić obecny bałagan. Nieudolnie, krok za krokiem. Wszystko jest błędem.



David Bowie - Space Oddity



23 komentarze:

  1. "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie".
    Też chciałabym uciec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy? boję się wstawać z łóżka

      Usuń
    2. W magicznym bliżej nieokreślonym "kiedyś" na które także czekam.

      Usuń
    3. i chyba od nas też po części zależy, kiedy to "kiedyś" nadejdzie

      Usuń
  2. Rewelacyjna notka.
    Ja również chciałabym uciec od tego wszystkiego.... choć na jeden dzień.
    Trzymaj się ;3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po każdej burzy wychodzi słońce. Uszy do góry, czy jak to się tam mówi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Załóżmy, że uciekłabyś i co wtedy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się uciec. Trzeba przeżyć i już.

    OdpowiedzUsuń
  6. te pola pustki bywają piękne. są tak mroźne i białe, że czasem dzięki nim człowiek może ochłonąć i spojrzeć na wiele spraw nieco inaczej, czekoladowa dziewczyno. spróbuj się w nie wtopić, nie uciekaj.

    (dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stan nicości i pustki bywa bolesny, na dłuższą chwile nawet męczy, a wtedy nic nas nie cieszy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagrajmy w Song Popa, od razu Ci ulży :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie! bo będzie mi smutno, że znów przegrałam! :(

      Usuń
    2. jesteś dobra w Trip Hopie i Electronic <3 i w ogóle.. :*

      Usuń
    3. tak? myślałam, że w 90's Alternative :P

      Usuń
  9. p.s. podaj mi proszę swój mail, z którego logujesz się na blogspot - zmieniam ustawienia prywatności i jeśli będziesz chciała nadal mnie odwiedzać, muszę go znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że chcę ;)
      everythinginlifeisart@gmail.com

      Usuń
  10. czuję się często podobnie.czekam na słońce,które wypełni ciepłem pustkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy słońce rozwiąże problemy...

      Usuń
    2. na pewno sprawi,że nawiedzą mnie pozytywne myśli.

      Usuń