Our house



przyszło długo nam czekać na ciemność
cierpliwie wpatrując się sobie w oczy
po zmroku szklą się one bardziej niż zwykle

po zmroku zapalam świece
powietrze nagle staje się gęstsze 
czerwone wino smakuje lepiej niż zwykle

czerwone wino w wysokich szklankach
nie próbuję już ukrywać, udawać
podobasz mi się jeszcze bardziej niż zwykle

podobasz mi się zmieszany z moimi marzeniami
drżę na samą myśl o tobie
twój zapach jest cudowniejszy niż zwykle

twój zapach jest ze mną do końca
ciągle wtulona w twoje ramiona
tej nocy czułam cię bardziej niż zwykle



15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tego uczucia. :)

      Usuń
    2. życzę każdemu, żeby go spotkało. :)

      Usuń
    3. Długo na nie czekałaś?

      Usuń
    4. tak długo, że zaczęłam już nawet wątpić w jego istnienie. i teraz zawsze powtarzam: trzeba czekać.

      Usuń
    5. Jak dobrze, że w tym przypadku cierpliwość jest wynagradzana. :)

      Usuń
    6. im dłużej się czeka, tym wynagrodzona lepiej. :D

      Usuń
  2. Takie piękne zakochanie.
    Jesteś wielka. Czytam ten tekst, czytam, czytam, jest on taką wielką dla mnie inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło.
      nawet nie wiesz, jak ciepło mi się robi na sercu, gdy słyszę, że komuś spodobał się mój tekst i go poruszył.

      Usuń
  3. i serce biło szybciej
    i serce czuło mocniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też jest chętne poczuć..ale póki co nie ma czego;)

      Usuń
  4. Ojej, ależ się rozmarzyłam... Jakoś tak pasuje to do tego o czym ostatnio w nocy myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każda dziewczyna myśli/marzy o czymś takim :)

      Usuń