Lost everything



naprawdę uważasz za słuszne to, że jesteś tu teraz?
wpatrujesz się w ścianę, przeszukujesz płyty w celu znalezienia jak najsmutniejszej piosenki
chcesz być kimś, kim podobno jesteś w środku, takie twoje prawdziwe ja, zero udawania
jesteś nikim, nie zderzasz się ze światem, ludźmi
twoje uczucia nie istnieją, bo istnieją tylko w twojej głowie
twoje pieniądze, twój dom - są niczym - bo nie są tobą
świata nie ma, a ty dalej siedź w tym pokoju, którego nie ma
niczego nie ma, więc po co to wszystko co jest





10 komentarzy:

  1. Dom jest niczym bez człowieka, który w tym domu żyje.
    To my nadajemy rzeczą i miejscom sens, będąc jednocześnie ich częścią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a utraciwszy to wszystko...?

      Usuń
    2. Dom? Czy osobą, która sprawia, że ten dom jest naszym domem?

      Usuń
    3. To tylko rzeczy. Ważniejszy jest człowiek.
      Wszystko co materialne może przeminąć. A czasem nawet powinniśmy się ich pozbyć. Jestem dobrym przykładem na to, że pozbycie się niektórych przedmiotów sprawiło, że wyrzuciłam razem z nimi wszystkie złe zdarzenia z mojego życia, związane z nimi.

      Usuń
    4. http://data.whicdn.com/images/35962314/tumblr_m9ffctD3VC1qgswruo1_500_large.jpg

      Usuń
  2. Po to, że nie wyobrażamy sobie jakby tego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie nie. nie lubię takich myśli. stanowczo zabraniam przebywania takowych w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba w swojej też
      tak mnie naszło, chwilę przed pisaniem naczytałam się dziwnych rzeczy

      Usuń